Härlig dag!

Tusen tack för alla meddelanden, sms, telefonsamtal, mail, besök, hemliga paket osv från kända och okända, gamla och nya vänner. Det värmer otroligt mycket och gör att dagarna går fort!

Mitt internet dog igår morse och var omöjligt att starta om. Så efter att ha bråkat med 3 i två dagar har jag nu äntligen fått tillbaka det.

Läget är fortfarande stabilt och det gör att mitt humör bara blir bättre och bättre. Jag har väldigt få negativa tankar och jag både hoppas och tror att det här kommer gå bra många veckor till. Men som läkaren sa, det kan vända snabbt och det kan hålla sig stabilt. Ingen vet och ingen kan förutspå hur länge det kommer hålla.

Har fått tillåtelse att röra mig lite mer, med betoning på lite. Och jag får göra små utflykter med rullstol. Idag har mamma och moster skjutsat ner mig till cafeterian och bjudit mig på mat. Gott med annat än sjukhusmat. Sen körde vi ut i solen en sväng. Underbart! Man uppskattar verkligen småsaker när man ligger så här.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Å jag håller alla tummar jag kan att de blir många lugna veckor till! Jag följer er med spänning!

2011-09-24 @ 20:28:31
URL: http://Www.sedorika.devote.se
Postat av: miak86 på familjeliv

Hej hej! Skönt att höra att läget fortfarande är stabilt och att du fått tabletter. Skönt att höra att du mår bättre. Bebis kommer stanna kvar i din mage i många veckor till och bli stor och stark. Va härligt att få komma ut från sjukhusrummet och äta annan mat. Skönt med besök och en liten utflykt. Tänker på dig och bebis. Det här ska gå bra. Kramar

2011-09-25 @ 07:11:04
Postat av: Angelica

Jippi, heja heja! Härligt att höra att du känner att du kan ha en positiv tanke. Det gör allt lite går lättare och fortare tror jag!

Stor varm kram till dig!

2011-09-25 @ 13:54:58
URL: http://mittanglabarn.blogg.se/
Postat av: Annika

Det var mycket trevligt att komma och hälsa på dig. Solen sken och du oxå :) Det var så skönt att se dig go´ och glad igen. Du var den "gamla glada" Maria igen. Jag hoppas verkligen att det får hålla i sig. Lillkillen verkar ju trivas där inne. Så där får han hålla till ett bra tag till. Dessutom är det så skönt att du blir så väl omhändertagen på plats. Det är en väldig trygghet. kram kram

2011-09-25 @ 15:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0