Hemsk kväll

Blev inget bra slut på dagen igår. Efter att ha städat och dammsugit fick jag ont i ryggslutet och magen. Nu förstår jag varför barnmorskan sa att männen ska ta över dammsugningen under graviditeten. Tur att det alltid är KJ som dammsuger vanligvis. Senare när jag la mig började tankarna mala. Vecka 22. Nu är jag där. Oron + den diffusa molvärken i magen gjorde att paniken stegrade och jag låg och storgrät. Han tänka hela händelseförloppet att nu förlorar jag det här barnet också och jag kommer föda honom innan KJ kommer hem. Det var inget vidare avslut på dagen, så kan vi säga.

Idag är jag aptrött som resultat av störtgråten igår. Men en dusch ska nog kunna sätta fart på mig. Sen blir det jobb ända till sju ikväll. Bra, då behöver jag inte vara hemma så himla länge innan KJ kommer. Han skulle landa 21.45 eller nåt. Sen flygbussen hem. Imorrn blir det myssovmorgon av extrema mått!


Kommentarer
Postat av: Annika

Usch att du skulle behöva få uppleva den totala oron, nu när du var själv. Det var verkligen inte nödvändigt. Vilken fasa. Men så himla bra att allt känns normlt idag igen, förutom den förödande tröttheten. Men hellre den än nya tråkigheter. Ikväll kommer KJ äntligen hem och ni får rå om varandra igen och fira att ni nu kommit till vecka 22 och nu SKA det bli en bra vecka! Bamsekram

2011-09-05 @ 13:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0