IKEA-besök

Det händer inte så mycket. Förutom ett spännande IKEA-besök igår där KJ skjutsade runt mig i rullstol genom hela varuhuset. Han trodde att han skulle få all makt men jag styrde och ställde ganska bra ifrån rullstolen. Kul var det i alla fall. Men jisses vad folk kollar på en och ger en medlidande blickar. KJ föreslog att jag skulle ge ifrån mig lite konstiga ljud så folk trodde jag var konstig på riktigt.

Annars sitter jag mest som på nålar. Vill så gärna att det ska bli imorgon. Det betyder så himla mycket. 22+0. Dels för att vi aldrig varit i den veckan. Det är ny och outforskad mark. Och dels för att Lillen räknas som ett barn och inte ett foster. Vår lillpojke!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag hade ju ett snack med lillskrutten i magen, nu när vi hälsade på er. Så jag hoppas att han förstår allvaret i att han måste stanna kvar där inne ett bra tag till. kram och tack för senast :)

2011-09-11 @ 18:13:04
Postat av: Mona-Lisa

Lillpojken!!! Längtar efter dig!!!!

Nu ser vi fram emot att de här dagarna går fort och att det blir torsdag. Vill att ni ska meddela att det ser bra ut,så att ni kan få koppla av lite grann....



KRAMAR

2011-09-11 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0