Mycket jämförelse

Känner mig bättre till mods idag. Trots att jag går in i vecka 22 imorrn. Beror nog på att KJ kommer hem imorrn och det här är sista natten jag behöver sova själv. Jag håller på att pyssla och greja här hemma så det blir hyfsat fint tills han kommer hem.

Tänkte en del förut på hur jag mår nu jämfört med hur jag mådde samma tidpunkt förra graviditeten. Vid det här laget höll jag precis på att bli av med min dunderförkylning som gjort mig sängliggande en vecka. Dessutom hade jag ont överallt och var extremt trött. Nu har jag varit frisk hela graviditeten, har inte ont och är visserligen trött, men inte alls på samma nivå som då. Känner mig fysiskt normal. Tack för det Lillen!


Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa

Vad skönt att det känns bättre idag och att KJ kommer hem. Så efterlängtad har han nog inte varit på länge?!?

Det var kul att träffas i helgen, även om det inte blev så lång tid. Men det kommer fler tillfällen. Nästa om ett par veckor.

KRAMAR till dig och Lillen!!!

2011-09-04 @ 19:09:20
Postat av: Annika

Förstår att du jämför graviditeterna. Det är bra att du hållit dig frisk nu, alltid en fördel.Skönt att du snart passerar den magiska tidpunkten i graviditeten, då den helt plötsligt vände till katastrof förra gången. Nu kommer det att gå bra. Jag önskar att du kunde få njuta av din fina mage snart. Skönt för dig att KJ kommer hem imorgon. Bebben gör nog ett glädjeskutt i magen då oxå. kram gumman!



2011-09-04 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0