Tappmätning

Dom fick en avbokad tid nere på UL på eftermiddagen så dom skickade ner mig. Tappen mätte 11 mm till skillnad från 13 mm i torsdags. En minskning. Men ingen radikal som får mig att bli mer orolig än jag redan är. Har inte träffat nån läkare efter mätningen så jag får se vad ronden säger imorrn.

Blev skjutsad ner till UL. Innanför dörren vid UL sitter tre förväntansfulla par och väntar på sin tur. In kommer jag, en ytterst opiffad gravid tjej i mjukiskläder och rullstol. Kändes bra att få visa en annan gravidverklighet. Tysta blev dom i alla fall...

KJ mindes kameran och nu är en bild tagen. Varsegoda!


23+0


Kommentarer
Postat av: Annika

Kram gumman. Vill se magen bli ännu mycket större. Men den är så fin, så fin. Hoppas verkligen lilleman fattar att han ska växa sig stor därinne. Jag ser så fram emot det.

2011-09-19 @ 22:00:26
Postat av: Mona-Lisa

Härliga magen med Lillen!!! KRAMAR i massor!

2011-09-19 @ 22:04:56
Postat av: Aurora

Jättefin mage, de ska växa mer och mer, så är det bara. Massa kramar till dig och Lillen!

2011-09-20 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0