Vecka 23, 22+0

Hurra för Lillen och mig! Vi har tagit oss över det stora berget. Här har jag aldrig varit och jag har en helt ny värld att upptäcka. Lillen har blivit större än sina syskon och räknas numera som ett barn, inte ett foster. Jag räknas till förlossningen, även om dom inte sätter in några åtgärder förrän 23+0.

Men jag har en bra känsla att det här kommer bli bra och jag hoppas att den känslan inte sabbas på torsdag. Så länge ligger jag med min braiga känsla i soffan och njuter av Lillens sparkar.

Kommentarer
Postat av: Annika

HURRA HURRA HURRA HURRA!!! Ja, det är helt underbart att du kommit så långt nu. Nu önskar jag dig, en enda lång raksträcka, rakt in i mål. Längtar så! Bamsekram!!!

2011-09-12 @ 11:10:02
Postat av: Mona-Lisa

Hurra!!! från mig också!!!!!

2011-09-12 @ 19:40:13
Postat av: Jenny

Njuuuuuuuut så mycket du kan! Det är du helt klart värd! Massor med kramar till dig....

2011-09-12 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0