Hemmaliv

Vi njuter av Viktor och han är såklart världens sötaste bebis. Han förstår absolut inte vad som är natt och dag vilket gör livet lite surt för mamma och pappa på nätterna. Men vi turas om att sova och ska nog få kläm på det här.

Håller på att skriva en förlossningsberättelse. Ska även visa en bild på min fina lilla Viktor. Sen har jag beslutat mig för att sluta blogga. Jag vill bara få njuta av min familj. Min alldeles speciella familj. En speciell liten trebarnsfamilj.

Nu ska gossen få mat. Sen ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, lilla goa fine Viktor. Igår fick jag äntligen åka och snusa på mitt så hett efterlängtade barnbarn. Som jag väntat på det ögonblicket och nu var det äntligen här. En livs levande, alldeles bedårande liten gosse, ett mirakel. Men, visst har han vänt på dygnet, precis som i magen. Fick knappt se ögonen på honom på de timmar vi var där. Men det ordnar sig. Så liten och så fin. Till lycka för oss alla! Bamsekram från mamma/mormor.

2012-01-07 @ 10:39:27
Postat av: Mona-Lisa

Maria! Du har skrivit så bra och intressant och det har varit glädje och tårar när jag har läst vad du skrivit. Tack för att du delat med dig av allt. Fantastiskt utelämnande och starkt.

Bara GOTT önskar jag er nu med jättefina Viktor!!!

Många KRAMAR från Mona-Lisa

2012-01-07 @ 11:29:37
Postat av: Melinda

Grattis till er lilla Viktor!! Gud vad roligt att komma in på bloggen och se att han anlänt! :D

Så glad att jag har fått följa med på er resa, i glädje och sorg. Trist att du slutar blogga men helt förståeligt. Han är så efterlängtad så det är klart att du vill ägna din tid åt honom :)

Du har gjort det så bra detta år som jag följt dig och jag önskar er all lycka i framtiden. Och så hoppas jag att ni får ett lugnt och skönt år så ni får återhämta er från 2011.

Massor med kramar /Melinda

2012-01-07 @ 22:03:06
URL: http://melindaeriksson.wordpress.com/
Postat av: Hannah

Har det kommit en liten kotte nu, en Viktor, vilket fint namn!! JAg har inte varit inne i bloggvärlden på ett tag men idag var det helt klart värt att gå in och läsa. SÅ ROLIGT!!



Jättetråkigt att du ska sluta blogga, men jag förstår dig. Jag bloggar nästan inte något längre heller! Ta vara på tiden med din lilla Viktor!



KRAM Hannah

2012-01-08 @ 15:56:39
URL: http://hannahsskrivterapi.blogspot.com
Postat av: Jenny

Har varit helt underbart att få läsa allt det du skrivit! Skratt å tårar om vartannat! Är så glad för eran skull att lille Viktor kommit till världen!

Massor av kramar till er :)

2012-01-08 @ 16:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0