Tack!

Detta blir mitt sista inlägg.

Jag är ute på andra sidan. Jag har passerat Klara och Gustavs årsdag och fått med mig världens finaste lilla Viktor hem från BB.

Jag mår bra, riktigt bra! Givetvis kommer saknaden efter Klara och Gustav alltid vara närvarande, med och utan tårar. Och nu när vi fått Viktor ser vi vad vi gått miste om med Klara och Gustav och vad dom aldrig fick möjligheten att uppleva.

Att åka hem från BB med Viktor på Klara och Gustavs årsdag var kluvet. Sorg och glädje på samma gång. Så kommer livet fortsätta och det är inte konstigt. Men vi vet att Klara och Gustav vakar över sin lillebror och att dom är otroligt stolta över honom. KJ och jag är stolta över alla våra barn, Klara, Gustav och Viktor. Tre små guldklimpar! 

Ett stort och varmt tack till alla som stöttat mig genom det här jobbiga året. Jag avslutar med att visa en bild på Viktor, vår segrare som tog sig ända in i mål.


Kommentarer
Postat av: Aurora

Kommer att sakna dina inlägg massor! Jag hoppas att du ändrar dig och gör som en kompis till mig - hon har publicerat (nästan dagligen) bilder på sin lilla son under sin mammaledighet så att även vi som bor långtifrån får se hans framgångar! :-) Nu bor ju inte du och jag så långt ifrån varandra tack och lov. :-) Kram till finaste familjen!

2012-01-09 @ 20:55:36
Postat av: Mona-Lisa

TACK för allt du delat med dig av sorger och glädjeämnen!

All LYCKA till hela familjen!

KRAMAR

Mona-Lisa

2012-01-09 @ 21:41:04
Postat av: Annika

Tack kära dotter för att du delat med dig av all din sorg och även glädje under året som gått. Det du skrivit har berört mig djupt och många sorgens tårar har kommit. Men nu har ni äntligen begåvats med er käre fulländade son Viktor. Ni är så oändligt värda den lycka han givit och kommer att ge er. LYCKA TILL I FORTSÄTTNINGEN MED ER LILLA FAMILJ! Bamsekram mamma/mormor Annika

2012-01-09 @ 21:50:10
Postat av: Jenny

Ta hand om er!=)

2012-01-09 @ 21:52:31
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Angelica

Så söt han är!

TAck för att du orkat uppdatera oss hela tiden.

Önskar er alla lycka ni kan få iframtiden.

Varma kramar från mig!

2012-01-09 @ 22:16:47
URL: http://mittanglabarn.blogg.se/
Postat av: Terese

All lycka till er. En riktig liten guldklimp har ni fått. Så himla fin. Ha det så bra i fortsättningen och tack för att vi fått dela glädjen och sorgen med er. Terese

2012-01-10 @ 00:31:13
URL: http://teresemittilivet.blogg.se/
Postat av: Maria

Tusen och åter tusen änglar vid er sida. TACK för att jag fått vara med på er långa resa Maria. Som någon annan skrev, du har varit så utlämnande. SÅ modig. Kram till er alla fem

2012-01-10 @ 01:20:01
Postat av: AnnaE

Fantastiskt!! Sänder värme och kärlek! Ta hand om varandra och njut!

Kommer sakna dina inlägg... :)

Kram!

2012-01-10 @ 10:02:12
URL: http://annispannis.bloggplatsen.se
Postat av: Ett Nytt Liv

Stort grattis till fantastiskt fina Viktor!! All lycka till familjen!

2012-01-11 @ 20:29:37
URL: http://ettbarnblirtill.wordpress.com
Postat av: Ann-sofie

Så underbart söt! Stort grattis!

2012-01-12 @ 13:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0